Witamy

Przedszkole JUTRZENKA jest miejscem, do którego dzieci przychodzą z radością, gdzie doskonale się bawią, uczą, poznają świat. Dzieci u nas zdobywają niezbędne kompetencje społeczne, emocjonalne i intelektualne, które pozwalają prawidłowo funkcjonować w otaczającym je świecie.

Nasza misja to wspomaganie i ukierunkowanie rozwoju dziecka zgodnie z jego potencjałem oraz możliwościami rozwojowymi.

Placówką kieruje mgr Aleksandra Marek, pedagog z wieloletnią praktyką.

WYCIECZKA DO HOTELU CAMPANILE

Zapraszamy Przyrodników, Ekoludków i Geniuszy na wycieczkę do Hotelu Campanile dn. 23.07.2019 r. godz. 10:00. Będziemy zwiedzać hotel - również od strony zaplecza. Dowiemy się kto to jest "ekologiczny" gość. Będziemy degustować ekologiczne posiłki. Życzymy...

WYCIECZKA NAD J. GŁĘBOKIE

Na plecy biorę plecak, przygoda na mnie czeka, bo to wielka przygoda małego człowieka - j. Głębokie

WAKACJE W JUTRZENCE – TYDZIEŃ INDIAŃSKI

WAKACJE W JUTRZENCE - TYDZIEŃ INDIAŃSKI - Prezentacja multimedialna " Indianie" oraz spotkanie na polanie. Zamieszkaliśmy w Tipi oraz poznaliśmy okrzyki Indian. WODZEM NASZEGO PLEMIENIA ZOSTAŁA  ZOSIA Z GR. BIEDRONEK.

SKARB ODNALEZIONY…

Hej! Dzisiaj był ostatni dzień z Piratem Dżekiem, który minął nam na szukaniu SKARBU. PIRAT DŻEK zostawił nam wskazówki, zadania i części mapy, którą musieliśmy złożyć, by odnaleźć SKARB. Śpiewaliśmy swoją piosenkę "Hej ho żagle staw", rysowaliśmy kolorową...

Na oceanie i Wyspach Zielonego Przylądka z Piratem Dżekiem

Minął trzeci i czwarty dzień z Piratem Dżekiem. Wyruszyliśmy w podróż dookoła świata płynąc po ogromnym ocenie. Stworzyliśmy go sami, malując farbą plakatową na folii. W naszym ocenie zagościły kolorowe rybki, które sami zrobiliśmy. Teraz wygląda pięknie....